سایت ojooo و کسب درآمد از ojooo wad اوجو واد معتبرترین سایت کلیکی خارجی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 140
نویسنده : ادمین سایت دیجی کار

فرمی مطابق شکل زیر برای شما باز شود. این فرم را با توجه به راهنمایی های زیر تکمیل فرمایید.

آموزش فعایت در سایت ojooo wad

 

 

  • Username: یک نام کاربری برای خود تعیین نمایید. این نام فقط مختص به شماست و نباید پیش از شما، توسط کاربر دیگری در سایت ثبت شده باشد.
  • Password: رمزعبوری برای حساب خود تعیین نمایید. تعداد کاراکترهای رمز انتخابی بیش از ۸ باشد و ترکیبی از اعداد و حروف استفاده گردد.
  • Confirm password: رمزعبوری را که در فیلد قبل انتخاب کردید، مجددا در این کادر وارد فرمایید.
  • Account e-mail: ایمیل معتبر و قابل دسترس خود را در این کادر وارد نمایید.
  • Referral: عبارت موجود در این کادر را بدون تغییر باقی بگذارید.

سپس Captcha را حل کنید، گزینه “Yes” را برای پذیرش قوانین انتخاب نمایید و در نهایت بر روی “Register” کلیک فرمایید.

 

منوی فوقانی سایت واد اجو

نحوه فعالیت در سایت wad.ojooo

 

Paid to click adsاین گزینه مربوط به مشاهده تبلیغات است. با کلیک بر روی این گزینه وارد بخش تبلیغات کلیکی می شوید و می توانید به کسب درآمد از مشاهده تبلیغات بپردازید.

Offers: این بخش هم یکی از بخش های بسیار مناسب کسب درآمد از سایت ojooo می باشد. با کلیک بر روی این گزینه با زیرشاخه های زیر مواجه می شوید که عبارتند از:

  • Traffic Exchange: این گزینه مربوط به تبادل ترافیک رایگان و مشاهده تبلیغات از طریق سورف است. با کلیک بر روی دکمه “Start autosurf to earn minutes” می توانید به صورت اتوماتیک به مشاهده تبلیغات وب سایت های موجود در این بخش بپردازید و در قبال آن امتیازهایی کسب می کنید که با استفاده از آن ها می توانید وب سایت خود را نیز در همین بخش تبلیغ نمایید. به ازای هر ثانیه ای که در این بخش به مشاهده تبلیغات سایرین می پردازید، ۰٫۵ ثانیه برای تبلیغ وب سایت خود، کسب خواهید نمود.
  • Super Rewards: این گزینه مربوط به مشاهده ی نوعی از تبلیغات و کسب درآمد از آن ها است اما متاسفانه تبلیغات این بخش اصولا با ip ایران قابل مشاهده نمی باشد.
  • Minutestaff: در این قسمت روش های مختلفی برای کسب درآمد قرار داده شده است و هر روش، دارای دستورالعمل هایی می باشد که در زیر Instructions می توانید آن ها را مشاهده نمایید. اگر قصد استفاده از این بخش را دارید، باید حتما طبق دستورالعمل ها پیش روید. در غیر این صورت حساب شما در معرض مسدود شدن قرار خواهد گرفت. لذا انجام این بخش تنها در صورتی توصیه می شود که قادر به رعایت تمامی دستورالعمل ها باشید.
  • Personaly: این گزینه هم مربوط به مشاهده ی نوعی خاص از تبلیغات است اما این بخش هم اصولا با ip ایران قابل دسترس نیست.
  • Ojooo Gridاین گزینه شما را به صفحه ای هدایت می کند که تصویری پازل مانند به شما نمایش داده خواهد شد و با کلیک بر روی هر قسمتی از این تصویر، یک تبلیغ مشاهده خواهید کرد و در صورتی که برنده شوید، مبلغی را به عنوان جایزه دریافت خواهید نمود.
  • OfferToro: این بخش یکی دیگر از روش های مناسب برای کسب درآمد در سایت اجوو می باشد. با کلیک بر روی این گزینه به صفحه ای هدایت می شوید که در آن پیشنهادهایی را مشاهده می نمایید. این پیشنهادها شامل ثبت نام در یک سایت و انجام عملی مشخص، شرکت در نظرسنجی ها و یا نصب یک اپلیکیشن است. برای دریافت امتیازات هر آفر، باید دستورالعمل های خواسته شده را به صورت کامل به انجام رسانید. ارزش هر امتیاز دریافتی برابر با ۰٫۰۰۵ دلار است.
  • Wannads: این بخش هم از نظر ساز و کار کاملا مشابه بخش OfferToro است و در آن آفرهای متفاوتی برای کسب درآمد قرار داده شده است که با انجام آن ها می توانید درآمد خود را در سایت ojooo افزایش دهید.

Advertise: این گزینه مربوط به سفارش تبلیغات در سایت wad.ojooo می باشد. با کلیک بر روی این گزینه می توانید بسته های مختلف تبلیغاتی در سایت اوجو را مشاهده کنید و اگر قصد تبلیغ در سایت را دارید، آن ها را خریداری نمایید.

Forum: این گزینه شما را به انجمن سایت ojooo هدایت خواهد کرد.

نام کاربری: این گزینه شما را به صفحه اصلی اکانت خود در سایت واد اجو هدایت می کند. در این صفحه تمام اطلاعات و گزینه های مهم مدیریت حسابتان قرار دارد.

Logout: از حساب کاربری خود در سایت wad.ojooo.com خارج خواهید شد.

 

سایت اوجوو

بهترین نکات و استراتژی برای موفقیت در سایت اوجو

ojooo strategy :

  • انجام همه ی کلیک های روزانه
  • جذب زیرمجموعه مستقیم
  • اجاره کردن و مدیریت زیرمجموعه های اجاره ای

نکته 1: انجام آفرهای بخش Wannads و OfferToro برای کسب درامد بیشتر
نکته 2: AutoPay را برای رفرال هایی ک میانگین کلیک آنها بالای 2.5 هست فعال کنید.
نکته 3: زیرمجموعه های اجاره ای شما که حداقل تا ۴ روز کلیک نکند به طور رایگان و خودکار توسط سیستم تعویض خواهد شد پس هزینه اضافی بابت تعویض آنها پرداخت نکنید.
نکته 4: بهترین استراتژی برای موفقیت در سایت اوجو تمدید 60 روزه و 90 روزه برای زیرمجموعه های اجاره ای می باشد به این دلیل که از تخفیف خوبی برخوردار میشین.
نکته 5: حتما لینک زیرمجموعه گیری خود را در گروه ها و کانال های پرطرفدار و شبکه های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و … برای جذف زیر مجموعه ی مستقیم قرار دهید.
نکته 6: سودآورترین روش در همه ی سایت های کلیکی جذب زیرمجموعه مستقیم است 

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: